maandag 19 december 2011

Hallo... vele groetjes van de juf !!!!

Hoe gaat het daar in het vijfde leerjaar C ?
De juf kan het deze keer niet laten weten want ... ze is een beetje " mank".
Dinsdag zullen we eindelijk weten wat er aan de hand is en kennen we ook de vooruitzichten van de blessure aan de knie !
Maar wees gerust ... de juf zal er alles aan doen om zo spoedig mogelijk terug te zijn .
Ik hoop alvast dat ik nog welkom ben ?
Want ... misschien geloven jullie het niet maar ik mis de school ! 
Houden de kindjes zich aan de afspraken nog ? Ik denk ( hoop ) dat ze allemaal  "voorbeeldig"  hun best doen en zelfs nog flinker zijn dan anders !!!!

Zeg jongens en meisjes ... als je even tijd hebt . 
Je kan me altijd een beetje op de hoogte houden via mail , weet je nog ? jufericahhharten@gmail.com

Veeeeele groetjes,

juf Erica

Geen opmerkingen: